dijous, 2 de desembre de 2010

Conseller en Cap...!?


Un nou acte de fe pels convergents que pensen que l'Artur Mas portarà Catalunya a la Independència: li proposa a Duran i Lleida esdevenir Conseller en Cap. (Prenguin nota en especial els convergents gironins, que en el seu Congrés van acordar obtenir estat propi i dissoldre la Federació CiU).

Carn i ungla?

Afirmacions del Sr. Duran, (el Sr. que, en la proclamació del Candidat Artur Mas, recomanava als presents que no collisin l'estelada, un dia, per disfressar-se de timbaler del Bruc i dir que som inependentistes):

ABC 29/11/2010: Sobre la independència:"No forma parte de nuestro proyecto. No vamos a hacer nada que divida al país, y someter a un referéndum a la sociedad catalana es tanto como dividirla" .
"...yo no puedo ser independentista por dos razones: una intelectual y otra sentimental. Por un lado, no lo veo posible porque Europa no lo aceptaría. Y por supuesto, España tampoco; y el camino sería todavía más difícil. Por otro, mi padre sigue viviendo en un pueblecito de Aragón, y mi corazón no puede aceptar que mi padre y yo vivimos en países distintos y que una frontera nos separa.
Europa Press (09/06/2010)
"Duran i Lleida.... reconoció que, aunque "en Cataluña hay un incremento del sentimiento independentista", él no lo siente, pero lo respeta. 
... declaró que "la gran mayoría de los ciudadanos en Cataluña no opta por la independencia, sino por buscar una fórmula de convivencia"

Títol

Visualitzacions de pàgina l'últim mes