dilluns, 1 de setembre de 2014

APPLE i el no-català

Recentment he adquirit un producte d’Apple i he contractat un servei d’assistència telefònica durant dos anys. Lamentablement el servei ha estat fins ara molt insatisfactori ja que no m'han atès mai en català
 A més, la resposta sembla que insinua una política inconcreta sobre el tema ja que he obtingut, segons l'operador diferents respostes: no el puc atendre i prou, no el puc atendre però si em deixa el numero de telèfon abans de 24h li trucara una persona en català, no el puc atendre i no existeix cap possibilitat que algú en català l'atengui, no el puc atendre i li penjo el telèfon...
Una de les operadors s’ha justificat dient que Apple “no discrimina per raó de l’idioma” (sic), referint-se segurament al fet que ella estigués contractada per atendre’m tot i no saber el meu idioma. 
És aquesta la resposta d’Apple davant la discriminació que fa a un client, que paga, que viu a Catalunya i que no pot ser atès en el seu idioma?
Repeteixo, és aquesta la resposta d’Apple davant d’aquest fet?
Personalment, la considero indigna d’aquesta empresa, del tot injusta i en desacord amb la legalitat vigent.
Els emplaço a corregir-ho abans de perdre clients i rebre subseqüents reclamacions

Podeu llegir-la a ElPUNTAVUI en aquest vincle, i també a l'ARA (no en tenim el vincle) 


Títol

Visualitzacions de pàgina l'últim mes